Saturday 25 February 2012

jika Itu Yg kAu maHu

HARAP DIA BCA..
usni..knpa buat daus cmni..??seksa daus..??knpa x bnuh je..

2 je yg dpat aku pkir skrg..aku x thu knpa dia snggup buat aku smpai cmni skali..klau dia dh x suka aku gtau je la..jngn buat aku derita cmni..=(..aku btul x puas hati bla hbgn ni hncur hnya sbb ni je..klau btul x apa..ni men tduh je..
tolong la..aku dh syang dia,bgi cnta aku,jiwa aku,tpi dia sng je nk lpakan aku cmni..nk buang aku cmni..bgus kan..aku pn x thu la nk kta apa..bru je brcnta 4 blan..tpi dh hncur..knpa cnta yg aku beri snang2 je dia buang..??x bole ke prcya aku walaupn sdkit..??knpa asyik nk tduh je..

hm..mngkn ni jgk blasan kt aku kot..ye la..kn aku yg minat dia mla2..jtuh cnta kt dia..so snang la dia nk buang aku..knpa dia x bole lhat n pkir yg aku ni msh syngkn dia..??klau aku mmg nk pompuan yg dia kta 2,x pelu la aku nk msj dia g,ambl brat tntg dia g msa dia sakit ke,ape ke..2 pn x leh lihat ke..klau aku gtau org sape gurl 2 pn,msti org gelak kan..x ada taste lngsng..aku pn x thu nk kta apa la..mngkn dia sja cri kesalahn aku ..knpa bla aku dh btul2 syang,cnta,org 2 x blas dngn baik erk..??truk sngt ke cnta yg aku beri ni..??aku jealous sngt kt kakak dia..walaupn mrah kt BF dia,ttp gtau yg dia syng BF dia..aku doakan Korng bhagia usna sbb cnta cnta yg KO beri kt Aqi,akn buatkn dia sdar..jgn jdi cm aku..sbb cnta yg aku beri,mmg x akn dia sedar...

pic pn dia dh tkar..smalm aku rsa tenang je bla dia ltak pic cincin aku dn dia..ptg tdi bka,dh x ada dh..mngkn tkut laky len thu kot..ye la..dia cntik,smua boy bole dpat..siap single lgi....so b pegi pn x kisah kn,bby..

tdi g swimming aku rsa sunyi sngt..pkir tntg dia je..tntg aku g swimmg dngn dia..dia x pndai brenang..n yg aku cm nak nags je kt situ bla aku tringt msa dia cbar aku nk jatuhkn cincin dia..aku buat2 mcm x jmpa,tpi ada kt aku..=)bnyak kenangn dngn dia...msa nk blik,jmpa bdk2 gurl form 5 olahrga bj ni..tnya aku nk blik dh ke..sorng ke..kak usni dh x ada kn..??aku x dpat tahan..aku msuk blik mndi,sangkut beg n dduk..x dpat tahn air mta ni..aku mcm x prcya akn khilangn dia..org yg aku syg..yg aku brkan spenuh hati aku..

smalam sblum tdo,aku kuar n tngk kt blik dia..smbil tngk bulan n bntng ni..aku btul rsa sunyi...knpa dia x bole text msj kt aku lngsng ye..dia mmg x nk dpatkan aku ke..??or aku je yg terhegeh2 nk taip msj kt dia..lpas aku teks,bru dia nk teks smula..knpa dia x bole teks aku 1 msj pn..mngkn sbb dh lpa aku kot..hm..klau ini la yg dia nk,oke..aku akn lpaskan dia..x akn gngu dia g..sbb dia pn x prnh nk cba dpatkan aku..so mknanya dia mmg x prluka aku lgi la..

aku mmg terhegeh2 kt dia..aku mgaku smua 2..hm..dia pn mngkn dh lpa aku skrg..aku hrap bla dia dh thu btapa aku syng kt dia,dia akn sedar yg aku layak untuk dia...tolong jngn nk pkir prasaan dia je..laky pn ada prasaan..aku x kn dpat lpakan dia slamanya..yg aku mmpu hnyalah brpura2 mnjalani kehpn ni dngn baik..aku slalu syangkn dia..bnyk lgi jnji pda msa hdpan  aku kt dia yg blum aku tunaikan..aku mnta maaf sngt sbb x dapt tunaikan..mngkn laky len bole..aku akn cnta,syang dia walaupn dia dh ada laky len..2 je aku nk gtau sbb dia gurl trakhr aku..
x kan thu lgi tntg b mulai skrg sbb bby x prnh cba nk pjuk or dpatkan b....byee......

No comments:

Post a Comment